اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

وبسایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر به عنوان سایت رسمی اداره وظیفه نشر اخبار واطلاعات کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر ، حوزه نشر وانتشارات،برگزاری همایش های مختلف علمی وفرهنگی،اخبار استان در حوزه کتاب وکتابخانه،وهمچنین اخبار منتشره از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور را بر عهده دارد.این وبسایت تحت نظارت اداره کل استان بوده واخبار واطلاعات درج شده در آن مستدل وقابل ارائه می باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
کلمات کلیدی

پیام تبریک هفته دولت

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر | يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ب.ظ

یکشنبه01/06/1394

آن چه  که موجب تسلی است این است که کار برای خداست و چیزی که برای خداست محفوظ است.

                                                          امام خمینی(ره)   

 رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر،سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر راتسلیت و فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر، متن پیام به این شرح است: هشتم شهریور، یادآور کوچ دو پرستوی سبک بال رفته تا افق عرش، رجایی و باهنر است؛ دو معلم بزرگ عمل، نه شعار؛ دو آموزگار وارسته که پیشه شان انسانیت و خلوص بود. به راستی که شهیدان گرانقدر این روز، اسطوره کامل خویشتن سوزی و اخلاص بودند. که مقام معظم رهبری حضرت خامنه ای (مد ظله العالی) در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: (شهید رجایی و شهید باهنر، حقا" و انصافا" دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود).

آری بی شک تمام مسئولان و مدیران خصوصأ مسئولین وکارکنان کتابخانه های عمومی شهرستان می باید با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی، و در راستای تحقق اهداف نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان ( دولت وملت،همدلی وهمزبانی) و  همچنین سندچشم انداز 1404 کشور، گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در حیطه علم و دانش و کتاب وکتابخوانی وتوسعه فرهنگ عمومی وسرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند.

در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و  بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه کتابداران وکارکنان کتابخانه های عمومی شهرستان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت خامنه ای (مد ظله العالی) ، و ادامه راه شهدای جهاد علمی تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی وفرهنگی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

  • اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.