اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

وبسایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر به عنوان سایت رسمی اداره وظیفه نشر اخبار واطلاعات کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر ، حوزه نشر وانتشارات،برگزاری همایش های مختلف علمی وفرهنگی،اخبار استان در حوزه کتاب وکتابخانه،وهمچنین اخبار منتشره از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور را بر عهده دارد.این وبسایت تحت نظارت اداره کل استان بوده واخبار واطلاعات درج شده در آن مستدل وقابل ارائه می باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
کلمات کلیدی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

بازدید از مرکز TC شهر سیس

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر | پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۲ ق.ظ

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های شهرستان شبستر، مدیرکل استان به همراه معاونت امور کتابخانه ها و حراست اداره کل از محل مرکز TC شهر سیس بازدید کردند.

در این بازدید که رئیس اداره بهزیستی شبستر و رئیس اداره کتابخانه های شهرستان نیز حضور داشتند بر تسریع در ایجاد و تاسیس کتابخانه ای در این محل جهت استفاده بیماران و خانواده های آنها تاکید شد.

  • اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

برگزاری جلسه مشترک انجمن کتابخانه های عمومی شبستر

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر | چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۴ ب.ظ

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های شهرستان شبستر، جلسه مشترک انجمن کتابخانه های عمومی شبستر با حضور شهرام خدایی، مدیرکل استان؛ دکتر ملکی، معاون فرماندار؛ سرکار خانم گلی پور، بخشدار مرکزی  و اعضای انجمن در سالن جلسات اداره کتابخانه های شبستر برگزار شد.

دکتر ملکی استفاده از ظرفیت دستگاه های فرهنگی از جمله مدارس، کتابخانه های عمومی، مساجد و سایر مراکز آموزشی و فرهنگی را برای ارتقای سرانه مطالعه ضروری دانست و گفت: این دستگاه ها باید در اجرای برنامه های فرهنگی مکمل یکدیگر بوده و با همکاری و هم فکری یکدیگر روش های نوینی را برای جذب اقشار مختلف به کتاب و کتابخوانی اجرا کنند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی با اشاره به اینکه در سال های اخیر، توسعه فضا های کتابخانه ای روند روبه رشدی داشته است، تاکید کرد: تعدادی از روستا های پرجمعیت شبستر فاقد کتابخانه های عمومی هستند که این زمینه برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با جمع بندی مباحث مطرح شده از تاسیس و شروع به کار یک باب کتابخانه روستایی در آینده نزدیک در شهرستان شبستر خبر داد و با اشاره به آمار شش ماهه اول سال وضعیت شهرستان شبستر را رو به رشد دانست.

گفتنی است، در ادامه این جلسه اعضا به بحث و تبادل نظر پرداختند و مصوباتی در جهت برگزاری باشکوه هفته کتاب و کتابخوانی سالجاری برای اجرا به تصویب رسید

 

  • اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

برگزاری کلاس طراحی و نقاشی در ایام تابستان(کتابخانه گلشن راز)

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر | دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ق.ظ

2018-09-24دوشنبه

کتابخانه عمومی گلشن راز شبستر  با برگزاری کلاس طراحی و نقاشی پذیرای جمعی از علاقه مندان هنر شد .

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر، کلاس نقاشی کتابخانه عمومی گلشن راز شبستر از اول تیر ماه تا اواخر شهریور با شرکت جمعی از کودکان و نوجوانان هنردوست برگزار شد.

گفتنی است این کلاس در دو رده سنی کودک و نوجوان از 2 تیر ماه با مربیگری خانم ها پورصفایی و صحیفه اجرا شد. در پایان کار از نقاشی های منتخب بچه ها نمایشگاهی در محوطه کتابخانه برپا شده است.

  • اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر