اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

وبسایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر به عنوان سایت رسمی اداره وظیفه نشر اخبار واطلاعات کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر ، حوزه نشر وانتشارات،برگزاری همایش های مختلف علمی وفرهنگی،اخبار استان در حوزه کتاب وکتابخانه،وهمچنین اخبار منتشره از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور را بر عهده دارد.این وبسایت تحت نظارت اداره کل استان بوده واخبار واطلاعات درج شده در آن مستدل وقابل ارائه می باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
کلمات کلیدی

میزان قند خون وچربی را با این ادویه جات تنظیم کنیم!!

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر | شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۰۱ ب.ظ

شنبه12/10/1394

ادویه‌های زیادی وجود دارند که در سوزاندن چربی نقش‌دارند، اما در این میان دارچین را ملکهٔ ادویه‌های لاغری می‌دانند. این ادویه ضداشتها است و می‌تواند میل شدید به مواد قندی و شیرین را کنترل کند. دارچین به تنظیم قند خون نیز کمک می‌کند. حتماً می‌دانید که بالا بودن قند خون باعث انباشتگی قند به صورت چربی می‌شود.

نتایج برخی از پژوهش‌ها نشان می‌دهد که ترکیب دارچین با عسل باعث تنظیم سوخت و ساز بدن شده و به تناسب اندام کمک می‌کند. توصیه می‌کنیم یک نوک انگشت دارچین به میوه‌ها اضافه کرده و به عنوان دسر یا میان‌وعده میل کنید.می‌توانید به چایتان نیز دارچین اضافه کنید. چند قطره روغن گیاهی دارچین را روی یک دستمال تمیز بچکانید و روزانه چندین مرتبه استشمام کنید.

همچنین در طب سنتی هند از هل به عنوان یک چربی‌سوز طبیعی استفاده می‌کنند. برای اینکه از خواص بی‌نظیرهل بهره‌مند شوید کافی است یک یا چند عدد از این ادویهٔ خوش عطر را داخل قوری چایتان بیندازید و یا یک عدد را به فنجان قهوه‌تان اضافه کنید. همچنین می‌توانید یک قاشق چای‌خوری دانه‌های ریز هل را در یک فنجان آب جوش و در حرارت ملایم دم کنید. بعد از غذا یک فنجان از این دم کردهٔ معطرتان را میل کنید و بدون دردسر به هدف لاغریتان نزدیک‌تر شوید.

  • اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.