اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

وبسایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر به عنوان سایت رسمی اداره وظیفه نشر اخبار واطلاعات کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر ، حوزه نشر وانتشارات،برگزاری همایش های مختلف علمی وفرهنگی،اخبار استان در حوزه کتاب وکتابخانه،وهمچنین اخبار منتشره از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور را بر عهده دارد.این وبسایت تحت نظارت اداره کل استان بوده واخبار واطلاعات درج شده در آن مستدل وقابل ارائه می باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
کلمات کلیدی

پیام تبریک سال نو

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر | جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۴۴ ق.ظ

جمعه29/12/1393

 ای تغییر دهنده دلها و دیده‏ها / ای مدبر شب و روز  / ای گرداننده سال و حالت ها / بگردان حال ما را به نیکوترین حال

بنام خدای خالق زیبایی هاکه خود زیبایی مطلق است. خدای طراوت وسرسبزی و شکوفه و نور. خدایی که انسان را خلق کرد و اشرف مخلوقاتش قرار داد. خدایی که به انسان کرامت و عزت داد و به او توان اندیشیدن داد تاجهان خود راچنان بسازد که لایق اوست. جهانی عاری از کینه و دشمنی، جهانی پر از عدالت و لبریز از امید ، جهانی که همچون بهار به سمت تحقق زیبایی ها می رود.

طلیعه بهار امسال مزین شده است به نام برترین بانوی جهان زهرای اطهر، حضرت فاطمه ، بنابراین پاکی زهرا با طراوت بهار پیوند خورده تا سالی پر از امید و پاکیزگی و پاکدامنی را برایمان به ارمغان بیاورد و سایه پر مهر فرزندش امام زمان (عج) که نوید بخش عدالت است بر این سرزمین مستدام باشد و رشته الفت مردم غیورش با امامت و ولایت محکم تر گردد.

 

بارالها! در آستانه سال نو به عظمت وبزرگی و جلالت قسم می دهم که بر عظمت و جلال و شکوه کشور من بیفزا، در سال 94 به ما توفیق بیشتر برای خدمت،عقل و تدبیر صحیح تر برای گفتگوی بهتر، رحمت و محبت برای همدلی و همزبانی، نور برای روشنی جان ودل، سعه صدر برای وسعت نظر، قدرشناسی برای حمایت از خادمان و خیرخواهان و درستکاران، صحت وجودبرای خدمت به مردم، کشور و خانواده مان، برکت در کارها، ظفر بر دشمنان جمهوری اسلامی، توفیق علم اندوزی و کسب دانش، موفقیت در پژوهش و تحقیق و از همه مهم تر، صحیح دیدن، صحیح اندیشیدن، صحیح گفتن، صحیح نوشتن و صحیح رفتار کردن را به همه ما عطا فرما. اینجانب باتبریک مجدد فرا رسیدن سال نو برهمه همکاران وخانواده های آنان از خداوند متعال توفیق خدمت وسلامتی را مسئلت دارم.

دکتر هادی محسنی بدل آبادی

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

  • اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.