اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

وبسایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر به عنوان سایت رسمی اداره وظیفه نشر اخبار واطلاعات کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر ، حوزه نشر وانتشارات،برگزاری همایش های مختلف علمی وفرهنگی،اخبار استان در حوزه کتاب وکتابخانه،وهمچنین اخبار منتشره از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور را بر عهده دارد.این وبسایت تحت نظارت اداره کل استان بوده واخبار واطلاعات درج شده در آن مستدل وقابل ارائه می باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
کلمات کلیدی

جلسه شورای اداری مسئولین کتابخانه های شهرستان شبستر برگزار شد

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر | چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۴ ب.ظ

چهار شنبه19/03/1395

نشست هم اندیشی مسئولین کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

جلسه هم اندیشی مسئولین کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر با رئیس اداره شهرستان در مورخ17/03/1395با محوریت برنامه ریزی واجرای برنامه های حول محور سال خواندن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های شهرستان شبستر جلسه هم اندیشی مسئولین کتابخانه های عمومی این شهرستان با محسنی رئیس اداره حول محور برنامه های سال خواندن وتشریح موضوعات مربوطه در کتابخانه عمومی شیخ محمود شبستری برگزار شد.

در این جلسه ابتدا محسنی با تبریک فرا رسیدن ماه رمضان آن را فرصتی برای خود سازی وخدا شناسی توصیف واز خداوندمتعال برای تمامی عزیزان حاضر  فیوضات معنوی را خواستار شد.وی در قسمت دیگری از صحبتهای خود به لزوم دقت بیشتر همکاران در راستای برنامه های محوله تأکید کرد وگفت:هر کدام از ما در مقابل خودمان وجامعه مان وخداوند مسئولیم پس در نتیجه بایستی با تمام توان به انجام وظایف بپردازیم.

محسنی  ضمن اشاره به شعار سال95نهاد کتابخانه های عمومی کشور که به سال خواندن مزین شده است آن را فرصتی مناسب برای معرفی نقش واهمیت کتاب وکتابخوانی توصیف کرده وار همکاران در راستای تحقق شعار سال خواست تا اقدامات وبرنامه های نقد وبررسی کتاب،نشست های کتابخوان وجمع خوانی کتاب را با حضور اعضاء ومراجعین کتابخانه ها جدی بگیرند تا شاهد تحول در این عرصه باشیم.

در این جلسه محسنی بخش نامه اجرایی سال خواندن را که از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور تدوین وجهت اجرا به کتابخانه های عمومی ابلاغ شده را تشریح وخواستار اجرای دقیق بخش نامه شد.

در پایان همکاران ومسئولین کتابخانه های شهرستان نقطه نظرات خود را در رابطه با چگونگی وراهکارهای اجرای بخش نامه ایراد نمودند.

  • اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.