اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

وبسایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر به عنوان سایت رسمی اداره وظیفه نشر اخبار واطلاعات کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر ، حوزه نشر وانتشارات،برگزاری همایش های مختلف علمی وفرهنگی،اخبار استان در حوزه کتاب وکتابخانه،وهمچنین اخبار منتشره از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور را بر عهده دارد.این وبسایت تحت نظارت اداره کل استان بوده واخبار واطلاعات درج شده در آن مستدل وقابل ارائه می باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
کلمات کلیدی

اولین نشست مشترک انجمن های کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر برگزار گردید.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر | سه شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ

سه شنبه08/02/1394

اولین جلسه مشترک انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر در سال ۹۴ با حضور اکثریت اعضای انجمن ها در محل فرمانداری شبستر برگزار گردید.

امام جمعه شبستر در این جلسه با بیان اهمیت کتاب و کتابخوانی نیاز به علم و کتابخوانی را از نیازهای اساسی بشردانست و اظهاکرد:مسیر تعالی و بصیرتدر گرو تحقیق و مطالعه می باشد .

وی با تقدیر از کمک های خیرین در  جهت توسعه کتابخوانی افزود: برخورداری شهرستان شبستر در رتبه های بالا به لحاظ شاخص های کتابخوانی  بسیار مهم می باشد و  مسئولین باید  در جهت ادامه توسعه مطالعه تلاش کنند.

جعفری سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان نیز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در سال جدید هدف اداره کل استان را ایجاد همدلی و همزبانی بین کتابداران،مسئولین و اعضای انجمن دانست.

وی اصلی ترین هدف این اداره کل را رضایت مراجعین از کتابخانه ها در سال جدید عنوان کرد و حل مشکلات صنفی را از اولویت های کاری سال جدید دانست.

کاشانی، فرماندار شهرستان شبستر نیز با تشکر از حضور اعضای انجمن در این جلسه، شاخص های بالای کتابخوانی را در سطح استان بسیار عالی توصیف کردو تاکید کرد: در جهت رهنمودهای مقام معظم رهبری و تحقق آرمانهای کشور مسئولین باید تلاش های خود را دو چندان نمایند.

محسنی رئیس اداره  کتابخانه های عمومی شهرستان در ادامه جلسه  با اشاره به باور اشتباه که کتابداران فقط مروجان کتابخوانی در جامعه هستند خواستار ترویج کتابخوانی در همه سطوح از جمله خانواده ها و نهاد های ذی ربط در امر آموزش به مانند دانشگاهها وآموزش وپرورش ورسانه ها ومسئولین شد.

وی با بیان کمبودهای موجود در حوزه کتابخوانی اظهاکرد:این مشکلات قابل حل بوده و  در سه ماه آینده رفع خواهند شد و به زودی  کتابخانه عمومی نظرلو افتتاح شده و و در ماه های آینده ساخت کتابخانه در روستاهای  زیناب و امیرزکریاکلید خواهد خورد.

خاطرنشان می شود شهرستان شبستر با دارا بودن ۱۷ باب کتابخانه نهادی و مشارکتی دارای 6/1 متر مربع برای هر صد نفر فضای کتابخانه ای است که با توجه به اینکه  در سطح کشور 1/7 و در سطح استان 1/6متر مربع برای هر صد نفر می باشد. این شهرستان در بهترین سطح می باشد.

  • اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.