اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

وبسایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر به عنوان سایت رسمی اداره وظیفه نشر اخبار واطلاعات کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر ، حوزه نشر وانتشارات،برگزاری همایش های مختلف علمی وفرهنگی،اخبار استان در حوزه کتاب وکتابخانه،وهمچنین اخبار منتشره از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور را بر عهده دارد.این وبسایت تحت نظارت اداره کل استان بوده واخبار واطلاعات درج شده در آن مستدل وقابل ارائه می باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
کلمات کلیدی

یادداشت23ام دبیر کل منتشر شد

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر | يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۰۶ ق.ظ

یکشنبه23/01/1394

گزینش وبه کارگیری نیروهای استخدامی91،لزوم تلاش به افزایش حداکثری مزایای قانونی در احکام جدید کارکنان وتک شیفته شدن کتابخانه های نهادی در روزهای پنجشنبه در تابستان از مهمترین مطالب ذکر شده در این یادداشت است.

جهت مشاهده کامل یادداشت23بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

کتابداران و همکاران عزیز
با سلام و احترام
ابتدا سالروز ولادت با سعادت بانوی فضیلت و کرامت و الگوی زندگی به سبک اسلامی حضرت فاطمۀ زهرا سلام الله علیها را به همۀ شما عزیزان به خصوص بانوان همکار و کتابدار تبریک و تهنیت عرض می کنم. آرزو دارم بتوانیم از تعالیم و نحوۀ زندگی آن صدیقۀ طاهره درس های تلاش، اجتهاد، پاک زیستن، و معنویت را کسب و در زندگی شخصی و اجتماعی خود به کار بندیم. ان شاءالله.
چند نکته دربارۀ مسائل نهاد و برنامه های سال جاری
1-   نهاد کتابخانه های عمومی کشور با درک صحیح از نام و شعار سال اعلام شده از سوی مقام معظّم رهبری، خواهد کوشید تا در همه ی سیاست ها و برنامه های کلّی و اجرایی سال جاری تحقّق، گسترش و تعمیق همدلی و همزبانی میان دولت و ملّت را به عنوان اصل محوری در نظر بگیرد و بر تعامل صمیمانه و همدلانه میان تمامی قوای نظام خصوصاً دولت محترم جمهوری اسلامی و رده های اجرایی کشور از جمله استانداران و فرمانداران محترم از سویی و همکاری و خدمت رسانی به اعضای کتابخانه ها که در واقع همه ی تلاش های نهاد برای بهره مندی بهتر و بیشتر مردم شریف و گرامی کشور خصوصاً نوجوانان و جوانان از کتابخانه های سراسر کشور است تأکید کند.
2-  از امروز هسته ی مرکزی گزینش نهاد با دقّت و سرعت لازم کار انجام مراحل قانونی گزینش افرادی که در بررسی شکایات آزمون سال 1391 پذیرفته شدند آغاز می کند و با توجه به ضوابط و قوانین گزینش جای هیچگونه نگرانی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد بدیهی است به کارگیری این افراد در محلّی که در مراحل ثبت نام برای آن محل در آزمون شرکت کرده اند صورت می گیرد.
3-  معاونت محترم مالی و اداری نهاد با تلاش بی وقفه درصدد است تا حداکثر امتیازات قانونی که امکان افزودن آنها به احکام کارگزینی همکاران و کتابداران وجود دارد را در احکام جدید اعمال کند.
4-  به امید خدا تا پایان خرداد سال جاری تکلیف مدیران کل بقیة استان ها مشخص می شود و مدیران کل یا سرپرست های جدید تعیین و مشغول به کار خواهند شد.
5-  امیدوارم با یاری خداوند بتوانم تا پایان سال جاری حداقل یک بار با سفر به بقیه ی استان هایی که تاکنون
نرفته ام با کتابداران سراسر کشور دیدار و گفتگو داشته باشم.
6-  با توجه به تضییع حقوق بسیاری از کتابداران کتابخانه های مشارکتی بزودی ضوابط جدید مربوط به الزام میزان حقوق و بیمه ی کتابداران عزیز کتابخانه های مشارکتی ابلاغ می شود و شرط ادامة همکاری با این نوع کتابخانه ها رعایت حقوق حقةکتابداران این نوع کتابخانه ها خواهد بود.
7-  با توجه به بررسی های انجام شده و لزوم صرفه جویی و دقّت در مصرف صحیح بودجه نهاد تصمیم گرفته شد از  صرف هزینه برای برپایی غرفه در نمایشگاه بین المللی کتاب خودداری و هزینه های پیش بینی شده برای آن در جهت تأمین کتابهای جدید برای کتابخانه های سراسر کشور مصرف شود.
8-  در هفته جاری بخشنامه ساعت کاری نیمه ی اول سال ابلاغ می شود، که طبق آن در نیمه ی اول سال نیم ساعت به ساعات کاری کتابخانه ها افزوده می شود. همچنین در سه ماه تابستان روزهای پنج شنبه کتابخانه ها فقط در نوبت صبح فعالیت خواهند داشت که کتابداران به صورت گردشی در این نوبت فعالیت خواهند کرد.
در یادداشت های بعدی سیاست های اجرایی و اهداف کوتاه مدت سال 1394 نهاد را با شما عزیزان در میان خواهم گذاشت. ان شاءالله.

  • اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.