اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

وبسایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر به عنوان سایت رسمی اداره وظیفه نشر اخبار واطلاعات کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر ، حوزه نشر وانتشارات،برگزاری همایش های مختلف علمی وفرهنگی،اخبار استان در حوزه کتاب وکتابخانه،وهمچنین اخبار منتشره از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور را بر عهده دارد.این وبسایت تحت نظارت اداره کل استان بوده واخبار واطلاعات درج شده در آن مستدل وقابل ارائه می باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
کلمات کلیدی

اقدامات خیرین در کتابخانه مصطفی خمینی(ره)شرفخانه

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر | سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۲۳ ق.ظ

سه شنبه16/10/1393

بنا به گزارش اداره کتابخانه های عمومی شهرستان،حیدریان مسئول کتابخانه مصطفی خمینی(ره) مشارکت خیرین در رفع نیازهای ضروری این کتابخانه راقابل تحسین شمرد.وی طی گزارشی اقدامات این عزیزان را این چنین توصیف کرد:

-هدای یک دستگاه یخچال فریز به کتابخانه عمومی بندر شرفخانه

دو تن از خیرین بندر شرفخانه بنامهای علیرصا گل محمد اوغلی و میر محمد میر قاسم زاده در اقدامی خداپسندانه یک دستگاه یخچال فریزر به ارزش 10 میلیون ریال خریداری و به کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی (ره) بندر شرفخانه  اهدا کردند.
 
علیرضا گل محمد اوغلی خیر و عضو انجمن کتابخانه ،  با بیان اینکه مشارکت مستمر خیرین در حوزه فرهنگ بسیاری از معضلات این حوزه را کاهش می دهد، هدف خود از این اقدام نیکوکارانه را علاقه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی و خدمت به اهالی فرهنگ عنوان کرد.
گفتنی است علیرضا گل محمد اوغلی از اعضای انجمن کتابخانه بوده و جانباز دفاع مقدس می باشند.
 راه اندازی سیستم سرمایشی مخزن و بخش مرجع این  کتابخانه با اعتباری بالغ بر دومیلیون ریال توسط حاج خلیل نیک خواه رئیس شورای اسلامی بندر شرفخانه 

گفتنی است تا چندی پیش و پس از احداث ساختمان جدید کتابخانه در بندر شرفخانه  معضل نبود سیستم سرمایشی در فصل تابستان موجب کاهش مراجعه اعضا به این کتابخانه می شد که خوشبختانه  این مشکل به طور کامل برطرف و و ضعیت بسیار مطلوبی درمخزن و بخش مرجع برقرار است . ضمن اینکه راه اندازی سیستم خنک کننده ی سایر قسمتهای کتابخانه نیز در حال پیگیری است.

3-مساعدت 3 میلیون ریالی جناب آقای محمد ناصری نژاد عضو قدیمی کتابخانه ی عمومی بندر شرفخانه جهت خرید یک دستگاه چاپگر اداری

با مساعدت مالی نیکوکار شرفخانه ای به مبلغ 3 میلیون ریال یک دستگاه چاپگر لیزری به کتابخانه ی عمومی بندر شرفخانه خریداری شد. محمد ناصری نژاد ،دبیر بازنشته ی آموزش و پرورش و یکی از اعضای دائمی و اهل مطالعه در کتابخانه ی عمومی است که در اقدامی خداپسندانه موجبات خرید یک دستگاه چاپگر به ارزش 4 میلیون و 200 هزار ریال را فراهم ساخت.

این خیر شرفخانه ای با بیان اینکه جذب حمایت خیرین ازکتابخانه ها به خصوص کتابخانه های عمومی باید بیشتر از اینها  جدی گرفته شود تاکید کرد : کتابخانه ها بوستان های علما و اندیشمندان هستند و کسی که بتواندبا کتاب و کتابخانه انس بگیرد بسیاری از دردها را فراموش می کند.

گفتنی است پیش از این بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در چاپ مقالات اینترنتی با مشکلات عدیده ای روبرو بودند که با تهیه آن بخش قابل توجهی از نیاز آنان برآورده شده است.

4-اهدای " موکت "توسط  جناب آقای سید یوسف خاندانی عضو انجمن جهت تجهیز بخش کودک کتابخانه ی عمومی بندر شرفخانه

سید یوسف خاندانی دبیر بازنشته و عضو انجمن کتاب خانه ی عمومی بندر شرفخانه  است که دو عدد موکت شش متری به ارزش دو میلیون ریال را خریداری و به کتابخانه عمومی بندر شرفخانه اهدا کرد.

این عضو و خیر شرفخانه ای که به مناسبت هفته ی کتاب و کتابخوانی در کتابخانه حضور یافته بود با تبریک هفته ی کتاب و کتابخوانی  ،تاکید کرد: مساله کتاب و کتابخوانی از مسائل حساس و جدی است که به همکاری و تلاش تک تک مسئولین و آحاد مردم به ویژه خیرین نیازمند است.و هر چه در این راه تلاش شود تلاش در راستای گسترش فرهنگ اسلامی به شمار می رود چرا که ما پیرو پیامبری هستیم که معجزه اش کتاب است .

به گفته ی مسئولین کتابخانه ی عمومی بندر شرفخانه ، این کتابخانه در نظر دارد تا آخر هفته ی کتاب نسبت به راه اندازی بخش نوسوادان (کودک) این کتابخانه اقدام نمایدو در جهت نیل به این هدف سخت نیاز مند کمک و مساعدت خیرین منطقه می باشد.

  • اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.