اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

وبسایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر به عنوان سایت رسمی اداره وظیفه نشر اخبار واطلاعات کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر ، حوزه نشر وانتشارات،برگزاری همایش های مختلف علمی وفرهنگی،اخبار استان در حوزه کتاب وکتابخانه،وهمچنین اخبار منتشره از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور را بر عهده دارد.این وبسایت تحت نظارت اداره کل استان بوده واخبار واطلاعات درج شده در آن مستدل وقابل ارائه می باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
کلمات کلیدی

یادداشت18ام دبیرکل

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر | دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۲۱ ق.ظ

دوشنبه15/10/1393

دبیر کل در18امین یادداشت خود عنوان کرد:

لزوم رسیدگی به تمامی شکایتهای رسده از طریق سامانه،الزام در پرداخت حق مهد کودک برای بانوان شاغل در نهاد به توسط اعتبارات استانی وپاسخگویی مدیران کل استانها در رابطه با بیمه های تکمیلی ولزوم ثبت نام کلیه نیروهای نهادی دراین بیمه خلاصه ای این یادداشت است که در ادامه متن اصلی پیام را درج خواهیم کرد...

به نام آنکه جان را حکمت آموخت

 

کتابداران و همکاران عزیز و گرامی

با سلام و احترام

با آرزوی سلامت و سعادت برای همه­ ی شما عزیزان

1- به لطف الهی و تلاش معاونت برنامه­ ریزی نهاد، اولین نشست هم­ اندیشی اساتید، پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشکده ­ها و پژوهشکده­ های کتابداری، علم اطّلاعات و دانش­ شناسی با مسئولین نهاد کتابخانه­ های عمومی کشور، امروز برگزار می­ شود.

برگزاری این نشست­ ها، موجب تقویت جنبه ­ی علمی و رعایت اصول حرفه­ ای منطبق با آخرین دستاوردهای نظری محقّقان و پژوهشگران رشته ­های مرتبط با وظایف نهاد کتابخانه­ های عمومی و ارتقاء سطح کیفی برنامه­ ها در نهاد خواهد شد. انشاءالله.

2- اولین جلسه ­ی مقدّماتی کمیته ­ی بررسی آزمون سال 1391 روز شنبه 13/10/93  با حضور اینجانب تشکیل شد. در این رابطه چند تذکر ضروری است.

اول- از شاکیان آزمون مزبور تقاضا می­ شود شکایت خود را صرفاً در سامانه ­ی مربوطه در پرتال نهاد ثبت کنند و از مراجعه ­ی حضوری به نهاد و یا ارسال نامه و ایمیل مشابه خودداری کنند و مطمئن باشند به شکایت ثبت شده در سامانه به دقّت رسیدگی و نتیجه اعلام خواهد شد.

دوم – اعضای اصلی کمیته­ ی بررسی آزمون تماماً از معاونین و مشاوران اینجانب در دوره­ ی جدید نهاد هستند و اینجانب بر نحوه­ ی رسیدگی نظارت کامل خواهم داشت و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

سوم- پس از اتمام کار کمیته ­ی بررسی آزمون نتایج با مستندات به شاکیان اعلام و نسبت به جذب افرادی که مطابق بررسی کمیته حقّ ایشان در آن آزمون تضییع شده اقدام خواهد شد.

3- هفته گذشته سومین دوره­ ی آموزشی « مشاوره کتابدار » ویژه­ ی کتابداران چهار استان در مازندران با موفقیّت و سطح قابل قبول از نظر کیفی برگزار شد که وظیفه ­ی خود می­ دانم از مدیران استان های مربوطه و همکاران معاونت توسعه ­ی کتابخانه­ ها و کتابخوانی و همچنین از کتابداران شرکت کننده در این دوره تشکّر کنم و ضرورت برگزاری این قبیل دوره ­ها برای تمامی کتابداران عزیز را مورد تاکید قرار دهم.

4- علیرغم ابلاغ بخشنامه ­ی مربوط به هزینه­ ی مهد کودک همچنان برخی پیام ها، حکایت از ابهاماتی در برخی استان ها دارد که مجدّداً تصریح می ­شود.

اولاً کمک هزینه ­ی مهد کودک از ابتدای سال 1393 به بانوان دارای فرزند زیر شش سال (بدون محدودیت تعداد فرزندان زیر شش سال) قابل پرداخت است.

ثانیاً این هزینه از محل بودجه­ های استانی باید پرداخت شود که با تصویب الزام پرداخت نیم درصد درآمدهای شهرداری بزودی اعتبارات استانی افزایش خواهد یافت و این گونه امور که از نظر قانونی لازم ­الاجراست بدون هیچگونه مشکلی قابل انجام است.

5- درباره ­ی بیمه­ ی تکمیلی بخشنامه­ ای از سوی معاونت اداری مالی به تمامی استان ها ابلاغ و چهار طرح بیمه­ ی تکمیلی جهت انتخاب ارائه شده است.

6- به اطّلاع تمامی مدیران کل و کتابداران و همکاران عزیز می­ رساند مطابق قانون، بیمه­ ی تمامی همکاران و کتابداران اعم از انجمنی، روستایی، قراردادی، خدماتی امری الزامی است، لذا مسئولیّت قانونی عدم بیمه کردن این عزیزان مستقیماً بر عهده­ ی مدیران کل و موجب پیگیری قانونی خواهد بود.

و من الله التوفیق

علیرضا مختارپور

دبیرکل

  • اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.